مصاحبه شماره 2 نحوه آشنایی خود با شرکت آریاک

صفحه اصلی مقالات مصاحبه شماره 2 نحوه آشنایی خود با شرکت آریاک

از سال 63 که وارد لاله زار شدم در زمینه سیستم اعلام حریق با شرکت آریاک آشنا شدم شرکت آریاک جزء اولین شرکتهایی بود که در زمینه ی ایمنی (اعلام حریق) فعالیت داشته ، زمانی که جنگ بود و تولید سخت بود ولی با پشتکاری که داشته به مرور مشکلات را برطرف نمود و توانسته استاندارد ایران و هم چنین تاییدیه آتش نشانی کلیه شهرستان های ایران عزیز و شهر تهران را دریافت کند، باید عرض کنم در چند ماه گذشته با افتتاح یک کارخانه عظیم در ساوه و هم چنین ساخت تونل دود مجهز مرجع تشخیص اعلام حریق ایران باشند. و همانطور که شما دست اندرکاران اعلام حریق می دانید از آنجا که آتش نشانی تهران استاندارد بالایی برای محصولات اعلام حریق در تهران تعریف کرده.

شرکت آریاک بالاخره توانست تاییدیه آتش نشانی تهران را اذعان خود کند و این برگی و سندی افتخار آمیز هم برای ایران عزیز که توانسته محصولی با کیفیت بالا در سطح بین المللی تولید کند و مارا از واردات بیشتر این لوازم اعلام حریق مستثنی کند.

ما که نماینده شرکت آریاک هستیم افتخار میکنیم که می توانیم این محصول را به بازار عرضه کنیم با پشتیبانی بالا و کنترل کیفیت در اقصی نقاط میهن عزیزمان.

البته به عنوان نماینده در جریان هستم که شرکت آریاک در حال به روز رسانی قالب دتکتور های دود و حرارت چه از لحاظ مدل و کیفیت است و هم چنین به مرور می خواهد که کلیه قسمت ها شامل آرم ، شاسی ، ریموت و حتی دستگاه هارا به شکل جدید در بیاورد.


منتشر شده توسط :